معرفی 10 عطر و ادکلن مشهور و خوشبو، مناسب هدیه

خرید عطر برای هدیه

خرید عطر به عنوان هدیه یکی از بهترین روش‌ها برای نشان دادن علاقه به طرف مقابل‌تان است. هدیه دادن یکی از سنت‌های خوب و پسندیده است و باعث افزایش صمیمیت و ترویج مهربانی در روابط دوستانه و عاشقانه می‌شود. اگر شما نیز به دنبال خرید عطر برای هدیه هستید، پیشنهاد می‌‌کنم این مطلب از آنلاین باران را از دست ندهید. زیرا در ادامه به بررسی ۱۰ عطر معروف و مشهور بازار پرداخته‌ایم که بهترین انتخاب برای هدیه هستند. پس از آن در مورد نکاتی که به هنگام خرید عطر باید مدنظر قرار دهید صحبت کرده‌ایم.

بهترین عطر و ادکلن‌های مناسب هدیه

معمولا هدیه‌هایی مانند عطر نشان از عشق و علاقه هستند، مهم نیست فردی که می‌خواهید به او عطر هدیه بدهید چند عطر دیگر نیز داشته باشد، چرا که هر کدام از رایحه‌ها احساسات مختلف و جنبه‌های متفاوتی از شخصیت را به نمایش می‌گذارند. با این‌که یک باور قدیمی بین مردم با منشا ناشناخته وجود دارد که خرید عطر را به عنوان هدیه به چالش می‌کشاند. اما آیا واقعا فکر می‌کنید که هدیه دادن عطر باعث جدایی می‌شود؟!

باید به شما بگوییم که این باور کاملا خرافات بوده و به‌هیچ عنوان تأیید نمی‌شود. پس در تصمیم خود برای خرید عطر برای هدیه مصمم بمانید. حالا که تصمیم به خرید عطر برای هدیه گرفته‌اید، پیشنهاد می‌کنم یکی از عطرهای زیر را انتخاب کنید.

۱)  امپر (EMPER)

عطر امپر به دلیل داشتن قیمت مناسب و رایحه‌های خوشبو جزو پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین عطرها است. کمپانی امپر Emper با تولید طیف وسیعی از عطر و ادکلن برای آقایان و بانوان این امکان را فراهم کرده است که شما برای انتخاب، گزینه های بیشماری داشته باشید.

۲)  فراگرنس ورلد (FRAGRANCE WORLD)

پیشنهاد دوم ما برای خرید عطر برای هدیه، فراگرنس ورلد است. این عطر به دلیل تنوع بالا و قیمت مناسبی که دارد انتخاب بسیار مناسب دیگری برای هدیه دادن است. ماندگاری رایحه این عطرها قابل قبول بوده و بخاطر ظاهر منحصربه‌فردش نیز مشهور است.

ورلد

۳) زارا ارکید (zara orchid)

برند محبوب و پرطرفدار زارا، یک هدیه عالی و ماندگار است که می‌توانید برای عزیزانتان تهیه کنید. رایحه گل‌های لیلی و رز در ساخت این عطر استفاده شده که جذابیت آن را دو برابر کرده است. شما می‌توانید ۳ مدل با رایحه‌های مختلف این عطر محبوب را از آنلاین باران خرید کنید. جهت سفارش محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید:

مشاهده قیمت و مشخصات عطر زارا ارکید 

هدیه دادن عطر

4) لالیک LALIQUE

اگر ماندگاری و خاص بودن عطر برای شما اهمیت دارد، لالیک یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود. لالیک‌های مردانه دارای ماندگاری بالاتری هستند. این برند از نت‌های جذاب تلخ و شیرین در ساخت عطرهای مردانه استفاده می‌کند.

هدیه دادن عطر

۵) دیور او ساواج (Dior Eau Sauvage)

از قدیمی‌ترین و خوش رایحه‌ترین عط‌رهای موجود در بازار می توان به دیور اوساواج اشاره کرد. نت اولیه مرکباتی نظیر ترنج و لیمو ترش را به همراه ریحان و رزماری در این عطر خاص به راحتی احساس خواهید کرد.

۶)  شنل بلو (Chanel Bleu)

شنل بلو یکی از معروف‌ترین عطر‌های مردانه پرطرفدار است که توسط عطرساز معروف «جک پولژ» طراحی شده و در نت‌های ابتدایی خود رایحه‌ی مرکباتی مانند گریپ فروت، لیمو و پرتقال به همراه نعناع، جوز و فلفل تند را ایجاد می‌کند. شنل بلو یک انتخاب مناسب در خرید عطر برای هدیه است که می‌توانید به آقایان خاص پسند هدیه دهید.

هدیه دادن عطر

۷) دیویدف کول واتر (Davidoff Cool Water)

عاشقان رایحه‌ی تنباکو، طرفدار عطر دیویدف کول واتر هم هستند. این عطر سوئیسی توسط «پیر بوردن» ساخته شده است، و در گروه بویایی خنک و تند جای می‌گیرد. کافی است این عطر را روی بدن خود اسپری کنید تا در همان لحظه‌ی اول، رایحه اقیانوس و آب دریا به مشامتان برسد.

مردانه

۸) دولچه گابانا لایت بلو (DOLCE & GABBANA – Light Blue)

عطر لایت بلو کمپانی دولچه گابانا، از پرفروش‌ترین عط‌رهای این مجموعه ایتالیایی است. طبع خنک این عطر مناسب فصول گرم سال است.

هدیه دادن عطر

۹) گرلن شالیمار (Guerlain Shalimar)

اگر فردی که می‌خواهید به او هدیه دهید عاشق رایحه تلخ است، این عطر بهترین انتخاب شما برای هدیه دادن خواهد بود. گرلن شالیمار پیشنهاد ما به شما برای خرید عطر برای هدیه ماندگار و خاص است.

۱۰)  باکارات رژ

کمپانی میسون فرانسیس کورکجان، یکی از معروف‌ترین سازندگان عطر و ادکلن‌های لاکچری در جهان است که رایحه‌های خاص آن باعث معروفیت هر چه بیشتر این کمپانی شده است. اگر قیمت هدیه‌ای که می‌خواهید بدهید مهم نیست می‌توانید این عطر لاکچری را برای هدیه دادن انتخاب کنید.

خرید عطر هدیه

خرید عطر برای هدیه آیا انتخاب درستی است؟

تقریبا همه می‌دانند که خرید عطر برای هدیه کاری پیچیده و سخت است. اما عطر جزو هدایایی که است که خاطرات ماندگاری می‌سازد. انتخاب عطر به عنوان هدیه مزایایی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

الف) عطر‌ها هدیه ماندگاری هستند!

انتخاب عطر به عنوان هدیه، یک تصمیم هوشمندانه است که شما برای همیشه در ذهن طرف مقابل‌تان ماندگار شوید. رایحه‌ای که برای عطر انتخاب می‌کنید باعث خواهد شد تا هرکجا این رایحه به مشام او برسد یاد شما بیفتد.

قرار گرفتن عطر در شیشه‌ها و ظرف‌های بلورین زیبا آن‌ها را به هدایای شکیلی تبدیل می‌کنند که همراه با بوی خوشی که دارند به یک هدیه جذاب تبدیل می‌شوند. از طرفی نیز تاثیری بسیار ماندگار و مثبت روی فرد مقابل می‌گذارند.

ب) برای هر سلیقه‌ای طیف گسترده‌ای از رایحه‌ها وجود دارد!

عطر‌ها و خوشبو‌کنندگان از ضروری‌ترین وسایل هر شخصی است، چرا که علاوه بر نشان دادن تمیزی، نشانگر شخصیت است.

عطرها جزو آن دسته از اکسسوری‌هایی هستند که رایحه‌های متنوعی دارند و شما می‌توانید بر اساس تیپ، جنسیت و … آن را انتخاب و هدیه دهید.

ج) می‌توانید عطر را متناسب با بودجه خود خریداری کنید

فرقی نمی‌کند طرف مقابل شما آقا باشد یا خانم، جوان یا مسن باشد، در هر شرایطی، هدیه دادن عطر یکی از بهترین گزینه‌ها برای ابزار محبت و دوستی است. جالب است بدانید که یک سوم خانم‌ها به عطر‌های مخصوص آقایان علاقه دارند. بنابراین ضرورتی ندارد خودتان را به عطر‌های مخصوص هر جنس محدود کنید. برخی از برند‌ها هم عطر‌های اسپرت به بازار ارائه کرده‌اند که می‌تواند انتخاب مناسبی جهت خرید عطر برای هدیه باشد.

انواع مختلفی از عطر‌ها با رایحه‌ها و قیمت‌های متفاوت موجود هستند که شما می‌توانید با بودجه خود آن را تهیه کنید و به فرد مورد علاقه‌تان هدیه بدهید.

چگونه عطر و ادکلن‌ها را تست کنیم؟

انتخاب عطر مناسب و هدیه دادن عطر، همیشه آسان نیست. به ویژه هنگامی که شما به فرد مورد نظر زیاد نزدیک نباشید و اطلاع کافی از روحیات و علایق او نداشته باشید. بهتر است که در مورد شخصیت شخص مورد نظر و علاقه‌مندی‌هایش فکر کنید. در مورد پیامی که می‌خواهید با هدیه خود بفرستید فکر کنید. در مورد نقش عطر در زندگی او فکر کنید می‌خواهید عطری که هدیه می‌دهید به جنبه‌هایی از شخصیت او تاکید داشته باشد، یا شما می‌خواهید الهام بخش او باشید و اعتماد به نفس و افکار خوب را در او تقویت کنید.

پس از اینکه یک تصویر مناسب از فردی که می‌خواهیم به او هدیه بدهیم در ذهنمان ایجاد کردیم، اکنون وقت آن است که روش درست خرید و تست کردن عطرها را یاد بگیرید.

  • امتحان عطر با کاغذ

عطر را روی یک تکه کاغذ امتحان کنید. همان ابتدا آن را بو کنید. سپس ۵ دقیقه صبر کنید و دوباره آن را بو کنید، اجازه دهید نوت‌های میانی و پایانی هم خودنمایی کنند. اگر هر دو بار از بوی آن عطر خوشتان آمد، می‌توانید آن را بخرید.

  • امتحان عطر با قهوه

معمولا مغازه‌های عطرفروشی یک جعبه قهوه دارند، می‌توانید بعد از بو کردن هر عطر، قهوه را بو کنید تا بوی عطر از بینی‌تان خارج شود. همچنین، بهتر است قبل از بو کردن هر عطر، یک نفس عمیق بکشید تا مجرای تنفسی‌تان کاملا پاک شود.

نکات مهم در خرید عطر برای هدیه

عطر از خاص‌ترین و بهترین هدیه‌هایی است که شما می‌توانید به کسی بدهید و با این کار علاقه و حسن نیتتان را به آن فرد نشان دهید. اما هنگام خرید عطر به چند نکته توجه داشته باشید.

  • عطری بخرید که ماندگاری بالایی داشته باشد.
  • احساس خوبی را به هدیه گیرنده منتقل کند و اعتماد به نفس او را بالا ببرد.
  • آلرژی‌زا نباشد و با استفاده آن دچار مشکلات تنفسی نشود.
  • عطری با ویژگی‌های خاص باشد و سلیقه مخاطب را لحاظ کنید.
  • در عین این که خیلی گران قیمت نباشد اما یک عطر لاکچری و با ارزش باشد.

هدیه شما بهترین است!

خرید عطر برای هدیه می‌تواند شادی، حس خوب و زیبایی را در آن واحد به همراه داشته باشد و شما بدون آن که هزینه گزافی متحمل شوید تأثیری مثبت روی عزیزانتان خواهید داشت. مهم نیست این فرد چند عدد عطر در منزل دارد، همیشه عطر‌های جدید با حس‌های جدید همراه هستند و جنبه‌های تازه‌ای از شخصیت فرد را به نمایش می‌گذارند. آنلاین باران با ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین عطر‌ها می‌تواند به شما در خرید عطر مورد علاقه‌تان کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

enemad-logo