مدل شومیز جدید برای خانم های خوشتیپ

شومیز جدید

شما هم دنبال مدل شومیز جدید برای خودتان می‌گردید؟ دوست دارید بدانید بهترین مدل‌های شومیز جدید کدام مدل‌ها هستند؟ با ما در این مطلب از آنلاین باران همراه باشید، تا جدیدترین و زیباترین مدل‌های شومیز را برای فصل‌های مختلف، برای انواع میهمانی‌ها و برای سلیقه‌های مختلف خانم‌های محترم معرفی کنیم.

مدل شومیز جدید

شومیز برای یک خانم، یکی از مهم‌ترین لباس‌هایی است که روی تیپ و ظاهر او به شدت تاثیرگذار است. برای این‌که استایل شما جذاب و کامل باشد، شومیز و شلوار یا دامن شما مهم‌ترین بخش‌های استیل‌تان هستند. البته که اکسسوری‌ها، کفش یا سندل – بله صندل از نظر ادبی اشتباه است، باید سندل بنویسید – هم اهمیت زیادی دارند، اما در هر صورت، شومیز و شلوار یا دامن شما، بسیار مهم‌تر هستند.

به‌ویژه که کفش‌ و کیف‌ و سایر اکسسوری‌ها، که فصل چندان خاصی ندارند. زیرا شما می‌توانید همان اکسسوری یا کیفی که برای مسافرت استفاده کرده‌‌اید را در میهمانی‌ها نیز استفاده کنید. اما در مورد شومیز، این فرمول اصلاً کار نمی‌کند.

شومیز جدید

معمولاً ما برای گردش و مسافرت، شومیز‌های ساده و رنگی و راحت انتخاب می‌کنیم و برای میهمانی‌های خودمانی شومیزهای راحت و ساده می‌پوشیم؛ اما در مورد مراسم‌های رسمی و مهم، شومیزهایی را ترجیح می‌دهیم که رسمی‌تر هستند، کار بیشتری برای دوخت و زیباسازی آن‌ها انجام گرفته و احتمالاً از نظر قیمتی نیز گران‌قیمت‌تر هستند.

به همین دلیل، بهتر است برای معرفی مدل شومیز جدید، شومیزها را بر اساس فصل و موقعیت و شرایط کاربرد، به چند دسته کلی تقسیم کنیم و بعد به معرفی مدل شومیز جدید مناسب هرکدام از این دسته‌بندی‌ها بپردازیم.

مدل شومیز جدید برای مراسم رسمی

لباس‌هایی که خانم‌ها بیشتر برای مراسم‌های رسمی انتخاب می‌کنند، شامل لباس شب و پیراهن و شومیز است. اگر مراسم خیلی جدی نیست – مثلا عروسی خواهرتان نیست! – یا دوست دارید در این مراسم، کمی جوان‌تر و سن پایین به نظر برسید و خیلی جدی و رسمی نباشید، می‌توانید به جای پوشیدن لباس شب و پیراهن‌های رسمی و مجلسی، از یک مدل شومیز جدید شیک و رسمی کمک بگیرید.

اما برای مراسم‌های رسمی، چه مدل شومیزهایی می‌تواند گزینه خوبی باشد؟

  • شومیزهای ساتن

احتمالاً هنگام گشت و گذار در اینستاگرام، شومیزهای ساتن مدل مردانه برندهای معتبر مثل زارا را به وفور دیده‌اید. شومیزهایی که به شدت زیبا و شیک هستند، رنگ‌بندی‌های بسیار عجیب و غریب و به شدت دلربا دارند و می‌توانند بهترین گزینه برای کسانی باشند که به دنبال یک مدل شومیز جدید و خاص برای میهمانی‌های رسمی و مهم‌اند.

شومیز جدید

شما می‌توانید این شومیزهای ساتن زیبا را تهیه کنید، آن‌ها را با یک شلوار زیبا ست کنید یا با آن دامن بپوشید. اگر هم شومیز حالت بلند و پیراهنی دارد، با یک جوراب‌شلواری یا حتی بدون آن و با کفش پاشنه بلند تن‌تان کنید. فراموش نکنید که برای مراسم‌های رسمی – یا در حالت کلی – اگر این مدل شومیزها را با شلوار بگ (گشاد) می‌پوشید، آن را داخل شلوار قرار دهید.

  • شومیزهای حریر

یک مدل شومیز جدید دیگر برای مراسم رسمی، شومیزهای حریر هستند. اگر دوست داشته باشید، می‌توانید از شومیزهای حریر ساده، یا شومیزهایی کمک بگیرید که با استفاده از جواهر دوزی، سنگ‌دوزی یا هنرهای دستی دیگر مثل تکه‌دوزی زیباتر هم شده‌اند و ارزش بسیار زیادی دارند. نکته مهم در خصوص انتخاب شومیزهای حریر این است که سعی کنید از رنگ‌های نود، یا سفید و مشکی بیشتر استفاده کنید. مخصوصاً رنگ مشکی، روی حریر زیبایی بسیار بیشتری دارد، شما را لاغرتر و بلندتر نشان می‌دهد، کنتراست آن با رنگ پوست باعث می‌شود لباس و بدن شما بسیار زیباتر به نطر برسد و در عین حال، ست کردن آن هم بسیار راحت‌تر است.

شومیز جدید

  • شومیزهای کار شده

پارچه‌های کارشده، به‌ویژه برای میهمانی‌های رسمی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. در ایران خودمان، پارچه‌های سنتی کار شده کم نیستند. سوزن‌دوزی‌هایی که زنان هنرمند جنوب انجام می‌دهند، به شدت جذاب هستند، پارچه‌های کوک‌دوزی شده هندی امسال جزو ترندها بودند. سنگ‌دوزی‌ها و جواهر دوزی‌ها نیز به شدت زیبا و دلبرا هستند و شما می‌توانید از این پارچه‌ها و طرح‌های کار شده نیز در میهمانی‌ها به‌عنوان یک شومیز جدید استفاده کنید.

پارچه‌های خامه‌دوزی هم خودشان نوعی پارچه کارشده به حساب می‌آیند، که شومیزهای آن‌ها بسیار جذاب و زیبا هستند. هر چند ممکن است خیلی به درد میهمانی‌های جدی و رسمی نخورند و برای تولد و مراسم‌های کوچک‌تر مناسب باشند.

شومیز جدید

در کنار حریر و ساتن و پارچه‌های کار شده، توجه به مدل‌های مختلف دوخت نیز اهمیت زیادی دارد. ممکن است شومیز جدید انتخابی شما برای یک مراسم رسمی، کاملاً ساده باشد، به‌صورت یقه افتاده یا قایقی کار شده باشد، آستین بلند یا بدون آستین باشد و مواردی از این دست …

این‌که کدام مدل را ترجیح می‌دهید، بیشتر به سلیقه خودتان برمی‌گردد.

مدل شومیز برای تولد و دورهمی‌های دوستانه

اگر برای دورهمی‌های دوستانه، میهمانی‌های خانوادگی و تولد دنبال مدل شومیز جدید می‌گردید، پیشنهادات بسیار زیادی برای شما وجود دارند. از شومیزهای ساتن و مردانه و ساده گرفته، تا نیم‌تنه‌ها و شومیزهای نخی و طرح‌دار و غیره…

برخی از این پیشنهادات عبارتند از:

  • شومیزهای مردانه باز هم جواب هستند

شومیزهای مدل مردانه، مثل همان شومیزهای ساتنی که در بخش قبل اشاره شد، برای دورهمی‌های ساده و دوستانه بسیار مناسب هستند. با این حال، اگر برای میهمانی‌های رسمی، رنگ‌هایی مثل مشکی یا بژ را انتخاب کردید، برای مراسم‌های کوچک‌تر و خودمانی‌تر می‌توانید از رنگ‌های شاد مثل سرخابی یا سبز، یا حتی از شومیزهای طرح‌دار و گل‌من‌گلی (!) هم استفاده کنید.

شومیز جدید

  • شومیز جدید با ژاکارد

پارچه‌های طرح‌دار ژاکارد، یکی دو سالی است که بسیار ترند و محبوب شده‌اند. همان‌طور که مانتوها و پیراهن‌های این پارچه‌ها بسیار محبوب و زیبا هستند، شما می‌توانید برای شومیز جدید خودتان نیز روی این پارچه‌های زیبا حساب کنید. از آن‌جا که ژاکاردها ضخیم هستند و ایستایی نسبتا بالایی دارند، و در عین حال هم معمولاً براق هستند یا حداقل دارای طرح‌ هستند، بهتر است مدل شومیز ژاکارد خود را بسیار ساده انتخاب کنید.

  • شومیزهایی با یقه‌های خاص

یقه در شومیز حرف اول را می‌زند. قرار نیست همیشه از شومیزهایی با یقه‌های خرگوشی و ساده و گرد استفاده کنید. سعی کنید در انتخاب شومیز جدید خود، یقه آن را متفاوت انتخاب کنید. یقه‌های کار شده، یقه‌های افتاده، شومیزهای یقه قایقی، یقه‌های چین واچین و انواع و اقسام یقه‌ها، باعث می‌شوند تا لباس و استایل شما در میهمانی و مراسمی که شرکت کرده‌اید بدرخشد.

شومیز جدید

  • شومیزهای کوتاه یا بلند

اگر میهمانی دوستانه و خودمانی است و قصد دارید یک شلوار جین مام فیت، مام استایل یا بگ راحت تن‌تان کنید، پیشنهاد می‌کنیم شومیز جدید خود را به نحوی تهیه کنید که کوتاه باشد، یا زیر شلوار قرار بگیرد.

در مورد دامن‌های بلند هم تقریبا این فرمول رعایت می‌شود. شما می‌تواند یک شومیز خیلی ساده سفید را که کوتاه است، یا قسمت پایین آن را گره زده‌اید، یا زیر دامن و شلوار قرار می‌دهید و روی آن کمربند می‌آید را به راحتی با چندین مدل لباس ست کنید و برای چند میهمانی استفاده کنید.

اما در مورد شومیزهای بلند هم می‌توان کارهایی کرد. به‌عنوان مثال، استفاده از کمربند به‌عنوان یک اکسسوری بسیار شیک و کاربردی، کلی در مورد شومیزهای بلند کارساز است. یک شومیز جدید دارید که بلند است و نمی‌دانید چگونه باید آن را ست کنید؟ یک کمربند زیبا به آن اضافه کنید، بدون شلوار و دامن، با یک جفت کفش بندی یا استلتوی پاشنه بلند، فوق‌العاده می‌شود.

مدل شومیز جدید برای مسافرت و دورهمی‌های خودمانی

نوبت می‌رسد به دورهمی‌های خیلی خیلی خودمانی و ساده، یا مسافرت‌هایی که دوست داریم ساده و راحت باشیم، و در عین حال کلاس و استایل‌مان را هم حفظ کنیم.

  • شومیزهای ساده کتان یا جین

شومیزهای کتان معمولاً جزو بهترین گزینه‌ها برای این دو مورد هستند. رنگ‌بندی‌های بالا و متنوع شومیزهای کتان و ساده بودن طرح‌ها و مدل‌های آن‌ها، باعث می‌شود تا خیلی راحت آن‌ها را با شلوارهای پارچه‌ای، کتان یا جین دم دستی خودتان ست کنید.

شومیز جدید

جین هم که همیشه پای ثابت دورهمی‌های ساده و خودمانی و مخصوصاً مسافرت‌ها و پیک‌نیک‌ها است. اگر در فصل سرما به مسافرت می‌روید، می‌توانید از شومیزهای جین ضخیم استفاده کنید، و اگر هم در فصل بهار و تابستان هستید، جین‌های کاغذی بهترین گزینه برای شما هستند. می‌توانید شومیز کتان و جین تهیه کرده و به تن کنید، یا به صورت پیراهن‌های ساده و مردانه‌طور، از روی یک تیشرت یا تاپ ساده سفید آن را بپوشید (البته که قرار نیست حتماً سفید باشد؛ می‌توانید بسته به فصل و استایل خودتان و شرایط، رنگ‌ها را ست کنید).

  • شومیزهای پارچه‌ای و نخی

در حالت کلی، وقتی قرار است شومیز جدید خود را در مسافرت یا دورهمی‌های ساده و خودمانی بپوشید، بهتر است قید ساتن و پارچه‌هایی مثل ژاکارد و سوزن‌دوزی و شومیزهای کار شده را بزنید. پارچه‌ها و مدل‌هایی را انتخاب کنید که وقتی پوشیدید، انگار اصلاً چیزی نپوشیدید!!

شومیز جدید

به همین خاطر است که معمولاً نخ پنبه، کتان نخ، پوپلین و پارچه‌های نرمی نظایر آن، انتخاب خوبی برای شومیزهای دم دستی هستند.

  • شومیزهای مانتویی

در مورد مسافرت‌ها، شومیزهای مانتویی بیشتر از هر لباس دیگری به کار شما خواهند آمد. سعی کنید به جای این‌که یک شومیز جدید و یک مانتوی جدید برای مسافرت خود کنار بگذارید، یک شومیز مانتویی جدید برای این منظور تهیه کنید. این شومیزها به شما کمک می‌کنند تا از شر مانتوهای دست و پا گیر خلاص شوید، تیپ طبقه طبقه و نامرتب نداشته باشید، راحت و رها باشید و نهایت لذت را از مسافرت و تعطیلات زیبای خود ببرید.

نتیجه‌گیری

در این مطلب از آنلاین باران سعی کردیم چندین مدل شومیز جدید را با شما به اشتراک بگذاریم. باشد که این مطلب بتواند در انتخاب شومیز مناسب به شما کمک کند. در ضمن در صورت تمایل می‌توانید انواع مختلفی از شومیز برای فصول مختلف سال را از فروشگاه اینترنتی آنلاین باران از بهترین برندهای ترک تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

enemad-logo