تونیک با شلوار : یک انتخاب جسورانه برای دورهمی‌های دوستانه

تونیک با شلوار

تونیک با شلوار یکی از ترکیب‌های جذاب برای هر دختر خانم خوشتیپی است. یکی از افتخارات خانم‌ها معمولاً این است که لباس‌های همسر یا بردارشان، بیشتر از این‌که به همسر و بردارشان بیاید به آن‌ها می‌آید! برخلاف استایل‌های کلاسیک زنان – چه در ایران و چه در کشورهای خارجی – که بیشتر شامل دامن‌های گشاد و بلند می‌شد، در استایل‌های مدرن زنانه استقبال بیشتری از شلوار می‌شود. تونیک با شلوار  یکی از انتخاب‌های جسورانه برای هر دختر خانوم یا بانویی است که علاوه بر راحتی فوق‌العاده‌اش، زیبایی خاصی هم دارد.

به‌ویژه اگر بتوانید این تونیک با شلوار را به خوبی ست کنید، جذابیت‌های زنانه خود را در اوج سادگی آن حفظ کنید و از اکسسوری‌های خاص و زیبا برای افزایش ملاحت و لطافت پوشش‌ جسورانه‌تان کمک بگیرید. برای این‌که برای این استایل تونیک با شلوار زیبا اما جسورانه‌ ایده داشته باشید، با ما و این مقاله همراه باشید.

تونیک با شلوار مناسب چه میهمانی‌هایی است؟

تونیک با شلوار یکی از انتخاب‌هایی است که معمولاً جسارت و جرأت زیادی می‌خواهد. این نوع پوشش، بیشتر برای دورهمی‌های دوستانه، جمع‌های خانوادگی و میهمانی‌های ساده و خودمانی کاربرد دارد. خصوصاً در مورد آن دسته از خانم‌هایی که روی پوشش خود حساس هستند و نمی‌توانند در دورهمی‌های مختلط لباس‌های باز و راحت به تن کنند، می‌توانند با انتخاب و استفاده از یک استایل ساده تونیک با شلوار، تیپ مناسبی در میهمانی‌ها و دورهمی‌های مختلط داشته باشند.

البته، اگر شلوار و تونیکی که انتخاب کرده‌اید خاص و درست انتخاب شده باشند، ممکن است آن‌قدرها هم که به نظر می‌رسد، این استایل ساده و خودمانی نباشد و حتی برای برخی از میهمانی‌های رسمی و مجلسی نیز کاربرد داشته باشد. بسیار مهم است شلواری که انتخاب می‌کنید چه شلواری است، شومیز یا تونیکی که انتخاب می‌کنید دارای چه جنس و طرح و رنگی است و این تونیک با شلوار چقدر هارمونی دارند.

ایده‌هایی برای استایل تونیک با شلوار

بیاید قبل از پرداختن به استایل تونیک و شلوار در حالت کلی، دو جزء اصلی این تیپ را باهم بررسی کنیم. جزء اول که معمولاً برای خانم‌ها از اهمیت بسیار بالایی هم برخوردار است، جزء شومیز یا تونیک است. تونیک‌ها، در انواع و اقسام مختلفی در دسترس شما قرار دارند. مهم‌ترین مساله که تونیک‌ها را از هم متمایز می‌کند، جنس آن‌ها است. چه جنس‌هایی را می‌توان برای کدام مراسم‌ها استفاده کرد؟

تونیک‌های ساتن

تونیک‌های ساتن، یکی از بهترین و زیباترین نوع تونیک‌هایی هستند که شما می‌توانید بسته به نوع میهمانی که دعوت شده‌اید آن‌ها را ست کنید. اگر به یک میهمانی ساده و دوستانه دخترانه دعوت شده‌اید، می‌توانید تونیک ساده و ساتن خود را که بیشتر یک پیراهن بلند ساتن است بدون جوراب شلواری و شلوار با کفش‌های پاشنه بلند – استلتو یا بندی – ست کنید.

تونیک با شلوار

اگر هم به یک میهمانی خانوادگی یا مختلط دعوت هستید باز می‌توانید این تونیک‌های ساتن را با شلوار اسکینی، شلوار کوتاه، شلوارهای اسپورت مام فیت یا ساپورت ست کنید. این‌که از سندل استفاده می‌کنید یا از کفش‌های پاشنه بلند، بیشتر به راحتی و سبک و سلیقه خودتان بستگی دارد. هر چند که معمولاً استیل‌هایی که شلوار دارند با کفش‌های پاشنه بلند زیباتر به نظر می‌رسند.

تونیک با شلوار

تونیک‌های حریر

تونیک‌های حریر انواع و اقسام مختلفی دارند که به راحتی می‌توانید آن‌ها را با دامن، ساپورت یا شلوار ست کنید و در مراسم‌ها بدرخشید. اگر به مراسم‌های رسمی دعوت هستید، بهتر است سعی کنید یک تونیک حریر رنگ تیره و ساده را با دامن یا جوراب شلواری و ساپورت ست کنید. در مورد میهمانی‌های دوستانه، خانوادگی و مختلط هم می‌توانید هم تونیک‌های ساده و هم تونیک‌های رنگی و طرح‌دار را با انواع شلوارها ست کنید.

معمولاً وقتی پای تونیک‌های حریر، با یقه‌های طرح‌دار و زیبا یا با پارچه‌های طرح‌دار و گل‌من‌گلی به میان می‌آید، ترجیح این است که شلواری ساده، تنگ و اسکینی و شاید در رنگ‌های سفید و مشکی ست شود. البته، شلوار جین هم معمولاً پای ثابت این قبیل میهمانی‌ها است و در صورت انتخاب شلوار جین نیز باید سعی کنید طرح و رنگی را برای تونیک حریر خود انتخاب کنید که به رنگ جین بیاید.

تونیک با شلوار

تونیک‌های بافت

معمولاً وقتی صحبت از تونیک می‌شود، بیشتر از این‌که یک پیراهن یا شومیز بلند به ذهن‌ ما خطور کند، تونیک‌های ساده و بلند بافت به ذهن‌مان می‌آید. این تونیک‌ها، معمولاً در مورد میهمانی‌های خیلی خودمانی و دوستانه کاربرد دارند و اغلب دختران جوان و نوجوان‌ها از آن‌ها استقبال می‌کنند.

اگر برای فصل زمستان به یک تولد دوستانه دعوت شده‌اید که خیلی قرار نیست بزن و برقص داشته باشید، می‌توانید یک تونیک با شلوار ساده پوشیده و از میهمانی‌تان نهایت لذت را ببرید. تونیک‌های بافت، رنگ‌ها و طرح‌های زیادی دارند، اما با توجه به این‌که بافت بودن جنس این تونیک‌ها خود به نوعی تکسچر است، بهتر است سعی کنید رنگ‌های نود و در عین حال طرح‌های ساده‌تر را انتخاب کنید.

بدیهی است که برای تونیک بافت با شلوار، دیگر خیلی نمی‌توان از کفش‌های بندی یا حتی استلتو کمک گرفت. شما می‌توانید اگر برای مراسم فضای باز دعوت شده‌اید از کفش‌های اسپورت استفاده کنید و اگر هم میهمانی و دورهمی در فضای خانه است، سندل بپوشید.

تونیک‌های کتان، نخ و غیره…

دسته آخر جنس تونیک در استایل تونیک با شلوار به تونیک‌های نخ، کتان، نخ کتان و پوپلین، جین و لینن و غیره برمی‌گردد.

تونیک با شلوار

از آن‌جا که تنوع تونیک‌ها و جنس‌ آن‌ها خیلی زیاد است، نمی‌توان همه مدل‌ها و پارچه‌ها را بررسی کرده و برای آن ایده داد. اما در حالت کلی، این چند اصل را در مورد انتخاب تونیک با شلوار در نظر داشته باشید:

  • چون تونیک بلند است، از شلوارهای بگ و دم‌پا و گشاد استفاده نکنید. (مگر در موارد خاص)
  • سعی کنید رنگ تونیک را ساده و تیره انتخاب کنید تا چاق نشان‌تان ندهد.
  • اگر لاغر هستید، می‌توانید از تونیک‌های اور سایز استفاده کنید، در غیر این صورت تونیک‌های تنگ، اندامی یا جذب بدن بپوشید.

تونیک با شلوار

در مورد شلوار خیلی دست‌مان برای تغییر استایل تونیک با شلوار باز نیست. در حالت کلی، چند انتخاب بیشتر در اختیار نداریم:

تونیک با شلوار جین

شلوارهای جین، انواع و اقسام مختلفی دارند که هر یک طرفدارها و کاربردهای خاص خود را دارند. با این حال، یک نکته طلایی را در استیل‌های خود به خاطر داشته باشید:

تونیک‌ها و پیراهن‌های بلند، با شلوارهای اسکینی و تنگ و کوتاه بهتر ست می‌شوند و نیم‌تنه‌ها و تیشرت‌های اور سایز کوتاه و امثال آن‌ها، با شلوارهای بگ و گشاد.

با این حساب، به نظر می‌رسد بهترین گزینه برای تونیک با شلوار جین، شلوارهای اسکینی و مام فیت و نهایتاً راسته باشد. البته، اگر قصد دارید مثلاً آن تونیک ساتن طرح زارای خود را گره بزنید تا به حالت کراپ دربیاید، ماجرا فرق می‌کند و می‌توانید از شلوارهای مام استایل و بگ و بوت کات هم استفاده کنید.

تونیک با شلوار

به‌علاوه برخی از تونیک با شلوارهای ست لینن هم هستند که هم برای دورهمی‌ها و هم برای مسافرت‌ها – مثل شمال – خیلی جذاب و خاص هستند. این تونیک‌ها اور سایز و ساده کار شده‌اند و شلوارشان نیز معمولاً ساده، آزاد و اغلب به حالت گشاد انتخاب می‌شود.

تونیک با شلوار تنگ و ساپورت

همان‌طور که گفته شد، مخصوصاً در مورد تونیک‌هایی که گشاد و اور سایز هستند، بهتر است از شلوارهای تنگ و کوتاه و حتی ساپورت استفاده کنید. شلوارهای کشی ساده مشکی، بهترین گزینه برای آن دسته از تونیک‌های اسپورت در رنگ‌های جذاب و بهاری مثل صورتی و نارنجی، یا دارای طرح‌ و نقش و نگار هستند. شلوارهای جذب سفید هم همین‌طور هستند. یک تونیک سبز حریر یا ساتن یا پوپلین را تصور کنید، با یک شلوار کشی سفید جذب قد ۹۰ و یک جفت استلتوی سبز جذاب… فوق‌العاده نیست؟!

تونیک با شلوار

تونیک با شلوار پارچه‌ای

شلوارهای پارچه‌ای یکی دو سالی است که مجدداً ترند شده‌اند و شما می‌توانید برای شومیزها و تونیک‌های خود روی این شلوارها حساب ویژه باز کنید. البته بدیهی است که این شلوارها، مناسب شومیزها و تونیک‌های پارچه‌ای و رسمی‌ هستند و خیلی به درد تونیک‌های جین و بافت و اسپورت نمی‌خورند.

تونیک با شلوار

یکی از زیباترین استایل‌ها برای یک بانو، که دوست دارد در دورهمی‌ها و میهمانی‌ها بدرخشد، یک تونیک ساتن، حریر یا پارچه‌ای با یک شلوار پارچه‌ای قد ۹۰ است، با یک جفت استلتوی خوش‌رنگ و موهای باز و ساده و احتمالاً یک جفت گوشواره بزرگ، که استایل او را تکمیل کنند. از گوشواره گفتیم، سری هم بزنیم به بحث شیرین کیف و کفش و اکسسوری.

کیف و کفش و اکسسوری‌ها در استایل تونیک با شلوار

اگر میهمانی و دورهمی که قصد دارید با استایل تونیک با شلوار در آن شرکت کنید برایتان مهم و خاص است، احتمالاً روی کیف و کفش و اکسسوری‌هایتان هم حساس خواهید بود. این نکته را در نظر داشته باشید که یک تیپ خیلی ساده و شاید معمولی، می‌تواند به کمک همین اکسسوری‌ها به یک استایل خاص و فوق‌العاده شیک تبدیل شود.

اگر تونیک و شلواری که انتخاب کرده‌اید ساده است، توصیه می‌شود از یک جفت گوشواره طرح‌دار یا بزرگ به عنوان اکسسوری استفاده کنید. از آن‌جا که تونیک‌ها معمولاً آستین دارند و یقه چندان بازی هم ندارند، شاید خیلی دست‌تان برای دستبند و ساعت یا سینه‌ریز و مدال باز نباشد، اما گوشواره یکی از اکسسوری‌های بسیار مهم و جذاب برای هر خانمی است که زیبایی استایل و چهره او را دو چندان می‌کند.

تونیک با شلوار

چون از تونیک استفاده کرده‌اید، توصیه می‌شود قید کیف‌های خیلی بزرگ یا خیلی مجلسی را بزنید. شاید یک مینی بگ هم کار شما را راه بیاندازد. مخصوصاً اگر سعی کنید آن را ست کفش‌ها یا سندل‌هایتان انتخاب کنید.

تونیک با شلوار

در مورد کفش اما خیلی نمی‌توان توصیه کرد. کفش ارتباط بسیار زیادی به رنگ‌ تونیک و شلوار شما دارد،گ.

از طرفی جنس تونیک و شلوارتان نیز روی انتخاب کفش تاثیر گذار است، طرح تونیک و شلوار هم همین‌طور و در عین حال، نوع مراسم و میهمانی نیز نقش تعیین‌کننده‌ای در انتخاب کفش یا سندل دارد.

به همین دلیل، می‌توانید تا حدی از توصیه‌هایی که در بالا برای هر استایل آورده شده استفاده کنید، یا به سلیقه و صلاحدید خودتان در مورد این موضوع تصمیم بگیرید.

نتیجه‌گیری

در این مطلب سعی کردیم نکاتی را در مورد انتخاب تونیک با شلوار با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. باشد که این نکات بتواند در استایل زیبای شما تاثیر مثبت داشته باشد. در صورت تمایل به خرید انواع شومیز و تونیک ترک با قیمت مناسب می‌توانید سری به فروشگاه آنلاین باران بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

enemad-logo