چگونگی ست کردن بافت با لباس‌های مختلف برای داشتن یک استایل جذاب

ست کردن بافت

ست کردن بافت با سایر لباس‌ها یکی از چالش‌های فصل سرد زمستان به ویژه در مناطق کوهستانی است. لباس بافت یک لباس همه‌کاره برای خانم‌هایی است که هم به شیک بودن استایل خود در زمستان اهمیت می‌دهند و هم دوست دارند گرم بمانند. بافت‌ها از اصلی‌ترین لباس‌ها برای خوش استایل بودن یک خانم باکلاس در پاییز و زمستان است. اگر شما هم علاقه خاصی به ست کردن لباس بافت با انواع لباس‌ها دارید حتماً این مطلب آنلاین باران را دنبال کنید.

لباس بافت زنانه راز داشتن یک استایل جذاب

بافت زنانه یکی از پرکاربرد‌ترین لباس‌های گرم در فصول سرد سال است که علاوه بر گرم نگه داشتن شما یک استایل جذاب برای شما می‌سازد. لباس‌های بافت برای هر سن و قشری قابل استفاده است. به دلیل تنوع زیاد بافت‌های زنانه و رنگ‌بندی‌های بسیاری که دارند، قابلیت استفاده در تمامی مراسم‌های رسمی، غیر رسمی و حتی استفاده در خانه را نیز دارند.

مدل‌های متنوع بافت زنانه

بافت‌های زنانه تنوع بسیار زیادی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف دارند. این بافت‌ها شامل انواع پلیور زنانه، ژاکت زنانه، پیراهن زنانه، رویه بافت، تونیک و مدل‌های بسیار دیگری می‌باشند که برای فصل سرد سال بسیار مناسب هستند. به علاوه در طراحی و دوخت این نوع بافت‌ها سعی شده جوری مدل‌ها کنار هم ترکیب شوند تا جذابیت خاصی ایجاد کنند.

3163253F 57F9 4ACB 9F3F 66040A3A392B
برای سفارش لباس بافت زنانه شیک از آنلاین باران کلیک کنید.

نحوه ست کردن بافت با لباس‌های مختلف

داشتن یک لباس بافت با‌کیفیت در کمد لباس‌تان می‌تواند چندین مدل استایل مختلف در فصل سرد سال برایتان بسازد که به چند مدل آن اشاره خواهیم کرد.

بافت بلند و بوت بالای زانو

استایل خاص و شیک برای یک مهمانی‌ می‌تواند ترکیب یک بافت بلند و بوت‌ تا زانو باشد که مناسب فصل پاییز و زمستان است. اگر دوست دارید چکمه‌هایتان در مرکز توجه باشد بهتر است بافتی که انتخاب می‌کنید رنگ تیره یا نود داشته باشد.

برای مناسبت‌های نیمه‌رسمی، بافت بلند خود را با کمربند بپوشید. اگر ترجیح می‌دهید استایل غیررسمی داشته باشید، یک لباس گشاد یا سایز بزرگ را به‌راحتی با بوت‌های تخت یا پاشنه‌دار می‌توانید ست کنید.

بالای زانو

بافت با نیم بوت

ترکیب ساده اما زیبای بافت و نیم بوت که می‌توانید در مهمانی‌های رسمی یا غیر رسمی بپوشید. نیم بوت‌های پاشنه‌دار به لباس شما ظرافت می‌بخشد، درحالی‌که بوت زنانه تخت استایلی جذاب و ملایم ایجاد می‌کنند.

رنگ‌های سفید، شتری و مشکی ازجمله رنگ‌هایی هستند که به راحتی می‌توانید با انواع رنگ‌های لباس بافتتان آن را ست کنید.

بافت و کاپشن چرم

یکی از زیباترین استایل‌ها برای ست کردن بافت پوشیدن آن با کاپشن چرمی است. شما می‌توانید انواع لباس‌های بافت را از زیر کاپشن چرمی بپوشید.

ست کردن بافت با کاپشن چرم

بافت و لگ

ترکیب بافت گشاد با لگ‌های چرمی یک انتخاب گرم و مناسب برای شما خواهد بود. از این استایل می‌توانید برای دورهمی‌های دوستانه و یا حتی گردش استفاده کنید.

لباس بافت با پالتو

برای اینکه درفصل زمستان در کنار گرم ماندن شیک پوشی خود را حفظ کنید می‌توانید بافت خود را به همراه شلوار و یک پالتوی بلند زیبا ست کنید.

بافت اورسایز

مدل‌های مختلفی از بافت‌ها وجود دارد، اما بافت‌های اورسایز ترند امسال هستند. این مدل بافت به دلیل داشتن ظاهری بلند و گشاد با سایر بافت‌ها متفاوت است. علاوه بر این، مدل‌های یقه اسکی نیز از ترندهای امسال است.

استفاده از رنگ‌های سفید، کرم، خاکستری، مشکی، قرمز در بافت‌های اورسایز که از سایر رنگ‌ها محبوبیت بیشتری دارند می‌توانند به شما در ایجاد استایل‌های زیبا کمک کنند.

باید در استایل‌بندی بافت اور سایز بعضی نکات را در نظر بگیرید، به عنوان مثال، می‌توانید با پوشیدن شلوار جین تنگ با یک پلیور سایز بزرگ تعادل برقرار کنید.

شما می‌توانید یک پلیور قرمز را با یک دامن مشکی و یا یک دامن چهارخانه ترکیب کنید. اگر فکر می‌کنید بعد از انتخاب سایر قطعات ترکیبی‌تان هنوز چیزی کم است، بافت اورسایز خود با کمربند کامل کنید به طوری که بالای شکم باشد.

کمربند‌های پهنی وجود دارد که برای ژاکت و لباس بافتنی مناسب است. کمربند‌های مشکی و قهوه‌ای می‌توانند به عنوان ‌ایده‌آل‌ترین اکسسوری برای زمستان در کمد لباس شما باشند.

اکسسوری‌های مناسب لباس بافت

اکسسوری‌ها همیشه بخش تکمیل کننده استایل شما هستند. در ادامه ست کردن بافت با اکسسوری‌های فشن مختلف را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

کمربند

کمربند یکی از بهترین اکسسوری‌ها برای ست کردن با لباس بافتنی است و تقریباً با هر نوع لباس بافتنی می‌توانید از آن استفاده کنید. استفاده از کمربند عریضی که با رنگ‌های لباس بافتنی شما همخوانی داشته باشد موجب می‌شود کمرتان باریک‌تر و برجستگی‌های بدنتان بیشتر به نظر بیایند.

زیورآلات

برای اینکه به ظاهر خود تنوع ببخشید، از زیورآلات استفاده کنید. انگشتر‌ها، گردنبند‌ها و دستبند‌های موردعلاقه‌تان را با لباس بافتنی خود ست کنید. مهم نیست که حتماً زیورآلات اصل استفاده کنید. دستبند‌های بزرگ و گردنبند‌های نازک، همراه با لباس بافتنی حجیم توازن ایجاد می‌کنند. می‌توانید سینه‌ریز‌های بزرگ را با لباس‌های بافتنی یقه‌گرد و گردنبند‌های دارای چندین زنجیر را با لباس‌های بافتنی یقه‌هفت ست کنید. گل سینه یا سنجاق‌سینه اکسسوری مناسبی برای لباس بافتنی، ژاکت، جلیقه یا پیراهن است و لباس ساده شما را جلوه می‌بخشد.

لباس بافت تنوعی عالی در استایل زنانه

امروزه که خرید اینترنتی در بین مردم جا افتاده‌تر شده است، رقابت زیادی بین فروشگاه‌های اینترنتی ایجاد شده تا لباس‌هایی با کیفیت در اختیار مشتریان‌شان قرار دهند. اما به جرات می‌توان گفت که ارائه باکیفیت‌ترین بافت‌ها در کنار قیمت مناسب کار هر فروشگاهی نیست.

آنلاین باران برای جلب رضایت مشتریان خود و با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی جامعه، شروع به عرضه باکیفیت‌ترین لباس‌های برند ترک با مناسب‌ترین قیمت کرده است. شما می‌توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید و سال‌ها از آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

enemad-logo