۱۰ نمونه متفاوت استایل با شلوار جین

استایل با شلوار جین

استایل با شلوار جین را به جرات می‌توان قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین استایل‌ها در تمام زمان‌ها دانست. هنگامی که برای خرید شلوار جین به فروشگاهی مراجعه می‌کنید سخت‌ترین لحظات را برای انتخاب شلوار جین سپری می‌کنید! چرا که هر کدام از این شلوار‌ها زیبایی خاص خود را دارد. اما نکته اینجاست که هنگام خرید شلوار جین باید چند نکته را در نظر داشته باشید. با ما در این مطلب از آنلاین باران همراه باشید تا این نکات را با شما در میان بگذاریم.

استایل جذاب با استفاده از شلوار جین

هر فردی در طول زندگی خود ممکن است چندین بار استایل خود را تغییر دهد. هر بار هم احتمالا این تغییر را با یکی از استایل‌های تازه ترند شده یا قدیمی خود ایجاد می‌کند. اما به جرات می‌توان گفت که هیچ کدام از افراد شلوار جین را از کمد خود حذف نمی‌کنند. شلوار‌های جین طرفداران زیادی در بین مردم دارد و با وجود مدل‌های فراوان این شلوار‌ها، به راحتی می‌توان در هر مدل استایلی از آن‌ها استفاده کرد.

7753055A 1B19 4328 9556 806CD3064ECF
خرید شلوار جین از آنلاین باران

انواع شلوار جین

شلوار‌های جین از گزینه‌های همه پسند، میان افراد جامعه است. زیرا این شلوارها هرگز قدیمی نمی‌شوند. در ادامه چند مدل رایج از این شلوارها را معرفی خواهیم کرد.

۱) شلوار بوی فرند

برش این نوع شلوار‌ها شبیه به برش شلوار‌های جین پسرانه است و فاق بلندی ندارد، معمولاً ساییدگی و پارگی دارد و ممکن است دم پای آن تا خورده یا ساده باشد. این جین برای استایل‌های کژوال مناسب است و اغلب دختران ریز نقش و دختر خانم‌هایی که شکل اندام آن‌ها ساعت شنی است به سراغ این مدل جین‌ها ‌می‌روند.

شلوار جین مدل بوی فرند

۲) جین پهن

این مدل شلوار از قسمت ران تا پایین یکسره گشاد است. اگر قد کوتاهی دارید این مدل جین مناسب شما نیست. چرا که باعث می‌شود کوتاه‌تر به نظر برسید. سعی کنید این مدل شلوار با با لباس تنگ بپوشید تا تعادل استایل شما حفظ شود.

شلوار جین پهن

۳) شلوار جین اسلیم

این نوع جین خیلی تنگ نیست، از این رو برای بیشتر فرم‌های بدن سازگار است و هرکسی می‌تواند به راحتی از آن در استایل خود استفاده کند. شلوار جین اسلیم بسیار راحت و شیک بوده و علاوه بر خانم‌ها استفاده از این نوع شلوار در بین آقایان نیز بسیار رایج است.

شلوار جین اسلیم

۴) شلوار جین لبه‌دار

این شلوار به‌خاطر تزیینات یا طراحی خاصی که دارند از بقیه متفاوت‌تر هستند. مثلاً به جین‌هایی که در قسمت دم پا حالت ریش‌ریش شده‌ای دارند، لبه‌دار گفته می‌شود. این مدل جین‌ها حس و حال دخترانه دارند و استفاده از آن در بین دختران نوجوان بسیار رایج هاست.

شلوار جین لبه‌دار

۵) شلوار‌های جین بگی

این سبک از جین برش بسیار گشادی از بالا تا پایین دارد. معمولاً کمی بلند‌تر از حد معمول است و در قسمت‌های دم پا چین می‌خورد و جمع می‌شود. این مدل جین از ترند‌های محبوب اواسط سال ۲۰۰۰ بوده و بیش از از هر‌ چیزی با استایل هیپ هاپ شناخته می‌شود.

شلوار جین بگی

۶) شلوارجین راسته

این نوع شلوار از بالا تا پایین راسته و صاف بوده و هیچ قسمتی از آن تنگ یا گشاد نیست. برای اطمینان از راسته بودن شلوار باید عرض قسمت زانو و دمپا را چک کنید تا هم اندازه باشد. جین راسته کلاسیک است و همواره می‌توان در هر مکانی از آن استفاده کرد.

25851C49 8C40 48CE 82F6 D26D3C21D580
سفارش شلوار جین راسته از آنلاین باران

۱۰ استایل با شلوار جین که شما را جذاب‌تر از همیشه می‌کند!

توجه به نکات زیر در انتخاب استایل با شلوار جین می‌تواند جذابیت بیش‌تری به تیپ شما بدهد. از این رو توصیه می‌کنیم که قبل از خرید شلوار جین حتما به این نکات توجه کنید.

۱) استفاده از شلوار جین راسته

اگر قد کوتاهی دارید، پوشیدن شلوار جین راسته باعث کشیده‌تر به نظر رسیدن پا‌های شما می‌شود. این شلوار‌ها را می‌توان با هر نوع لباس و کفشی ست کرد.

۲) استایل با شلوار جین دمپا گشاد

بهترین لباس‌ها برای همراهی با شلوار جین دمپا گشاد، پیراهن‌های یقه باز، بافت‌های یقه اسکی چسبان، کفش‌های پاشنه بلند و لژدار و کت‌های کوتاه هستند.

۳) جین اسکینی

جین اسکینی را می‌توان همراه با هر نوع کفشی از اسنیکرز تا کلاسیک به راحتی ست کرد. این شلوار را می‌توان با انواع تیشرت‌ها، تاپ‌ها و پلیور‌ها در موقعیت‌های مختلف پوشید.

۴) شلوار جین کوتاه

شلوار جین کوتاه را همراه با یک کفش پاشنه بلند و یک تی‌شرت سفید کلاسیک بپوشید تا شلوارتان بهتر به نظر برسد. از آنجایی که این شلوار دارای قدی کوتاه است، می‌توانید کوتاهی آن را با پوشیدن یک کت بلند متعادل کنید.

لباس سفید با شلوار جین

۵) استایل با شلوارهای جین مام استایل

پوشیدن شلوار‌های مام استایل در تابستان همراه با یک نیم تنه و پیراهن‌های نخی کوتاه می‌تواند بسیار زیبا باشد. در فصل پاییز و زمستان نیز می‌توانید از یک پلیور بافتنی تک رنگ و یا کت‌های اورسایز پشمی و بوت‌های کوتاه ساق‌دار همراه با شلوار جین مام استایل خود استفاده کنید.

۶) شلوار‌های جین آزاد

این شلوارها را می‌توانید با یک بلوز آستین کوتاه بافتنی و کت چرم ست کرده و یک استایل حرفه‌ای ایجاد کنید.

۷) استایل با جین‌های فاق بلند

این جین‌ها برای باریک نشان دادن کمر، بلند و کشیده نشان دادن پا‌ها بسیار عالی هستند. اگر شلوار جین فاق بلند را با یک چکمه کوتاه پاشنه‌دار و پالتوی بلند بپوشید، قدتان بسیار بلندتر به نظر خواهد رسید.

همچنین در صورتی که بلوزتان را داخل شلوار جین فاق بلند خود قرار دهید، استایلتان به فرم ساعت شنی شبیه می‌شود و باعث ایجاد ظاهری جذاب خواهد شد. این مدل شلوار جین برای بدن‌های لاغر و معمولی بهتر است.

اگر کمرتان چاق است می‌توانید این مدل شلوار را با کمربند استفاده کنید. همچنین بهتر است برای لاغرتر به نظر رسیدن بالاتنه، شلوار جین فاق بلند تیره را با لباس تیره بپوشید.

۸) شلوار جین با بافت‌های اور سایز

ترکیب شلوار جین‌های کوتاه با بافت‌های اور سایز یک استایل جذاب برای شرکت در مهمانی‌ها برای شما است. اگر لاغر اندام هستید می‌توانید از این استایل در روز‌های سرد سال استفاده کنید.

۹) شلوار جین با کت جین یا چرم

یک استایل اسپرت که می‌توانید با انواع شلوار جین‌ها آن را هماهنگ کنید، پوشیدن شلوار جین مام استایل، کوتاه، تنگ و… به همراه یک تاپ سفید یا مشکی که از روی آن کت جین یا چرمی به تن دارید یک استایل مناسب و جوان پسند برای شما خواهد بود.

۱۰) شلوار بگی با مانتو کوتاه

شلوار‌های جین بگی را می‌توانید با مانتو‌های کوتاه و کفش‌های کتانی در فصل‌های بهار و تابستان بپوشید. این استایل‌ها بسیار راحت بوده و می‌توانید برای قرار‌های روزمره، خرید، پیاده روی و… مناسب باشند.

استایل با شلوار جین سفید

اگر از طرفداران رنگ سفید هستید و دوست دارید شلوار جین‌تان نیز سفید باشد باید به نکات زیر توجه کنید.

  • پوشیدن شلوار جین برای افرادی که اندام پری دارند، کار آسانی نیست. چرا که باعث درشت‌تر دیده شدن اندامشان خواهد شد.
  • اندازه شلوار جین باید متناسب و نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد، شلوار جین راسته سفید انتخاب مناسبی برای افراد لاغر اندام است.
  • برای انتخاب جین سفید شلواری که درصد بالایی از نخ‌پنبه مانند ۹۵ درصد یا بیشتر داشته باشد را انتخاب کنید. در این صورت کمی حالت کشسانی هم خواهد داشت.
  • علاوه بر این اطمینان حاصل کنید که جنس آن ضخیم باشد برخی شلوار‌های جین سفید در صورت نازک بودن بدن‌نما هستند.

نتیجه‌گیری

در آخر اگر می‌خواهید بدانید که کدام شلوار جین مناسب استایل شما است، اول باید فرم اندامتان را بشناسید. به عنوان مثال برای خانم‌هایی که دارای اندام گلابی شکل و بالاتنه کوچکی هستند، انتخاب شلوار‌های فاق بلند گزینه مناسبی نیست. این افراد باید شلوار جین کوتاه و آزاد را برای خود انتخاب کنند.

خانم‌هایی که دارای قدی بلند هستند، می‌توانند از جین‌های راسته و جذب استفاده کنند تا بهتر به نظر برسند. پوشیدن شلوار‌های جین اسکینی و مام استایل برای افرادی که اندامی ساعت شنی دارند، بسیار جذاب است. البته بیشتر مدل‌های شلوار جین برای این افراد مناسب است.

همچنین اگر فرم بدن چهارگوش دارید، از مدلی مثل جین مام استایل با کمر بلند یا متوسط استفاده کنید که به بدن انحنا دهد. در پایان مفتخریم به حضورتان برسانیم که آنلاین باران با ارائه انواع شلوارها و لباس‌های ترک باکیفیت با قیمت مناسب همراه صمیمانه شما برای داشتن یک استایل جذاب است. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

enemad-logo